poniedziałek, 24 października 2016

2016.10.25

Witajcie Chudzinki ;*

Zniknęłam na kilka dni, przepraszam najmocniej. Nie miałam specjalnie głowy do tego..;x Kurcze, mam takie zawirowania w życiu, że aż boli. Ale trzeba dać sobie radę, prawda?

Ostatnio w pracy menadżer powiedział mi coś, co mega mnie dotknęło..Wiem, że na Jego słowa trzeba brać sporą poprawkę, bo nawet chudzinkom mówi, że powinny schudnąć, ale jednak zabolało.
Jak ogarnęłam już cały katering, całe jedzenie wylądowało na kuchni. Pozostała masa jedzenia, naprawdę mnóstwo... Została też jedna mega pyszna sałatka, i mówiłam żeby ją odłożyli bo jeden z barmanów chciał. On tak stanął przede mną, patrzy się i mówi "No koleżanko, ale Ty mogłabyś odpuścic sobie tą sałatkę." Zatkało mnie. W momencie zobaczyłam się jak ogromną, tłustą świnię. Taka różowiutką, pulchniutką... Umarłam wtedy. To tak, jakbym dostała w ryj. Ale kurwa z krzesła...prosto w ryj.
Załamało mnie to. Nie wiedziałam co mam Mu odpowiedzieć... Oczywiście wszystko obróciło się w żart, śmiech i w ogóle, ale we mnie zostanie na bardzo długo. Nie wiem teraz, czy mam zapierdalać na siłowni czy przestać jeść...A może zrobić i to i to ? Schudnę wreszcie, a byłoby cuuudownie. Nie mam na razie ochoty dosłownie na nic. N-I-C.
Kolega teraz się zatrzymał u mnie na kilka dni, kilka dłuższych dni... Przynajmniej mam z kim pogadać.
Nie ma na razie chęci na nic więcej, przepraszam. Poczytam wasze posty, ważne że wam się udaje kochane.

Powodzenia Motylki, ściskam. ;*

12 komentarzy:

  1. Nie można gdzieś złożyć skargi na tego faceta? Przecież za to co robi już dawno dostałby po tyłku... To jest nieszanowanie ludzi.. Trzymaj się chudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten facet powinien się zastanowić nad swoim zachowaniem. Takie słowa ZAWSZE bolą, więc następnym razem nie obracaj tego w żart tylko ostro mu powiedz, że może i przydałoby Ci się schudnąć, ale to ty decydujesz o swoim ciele i póki Ci się podoba to jego opinia jest tutaj zbędna. Może to wszystko nie byłoby do końca zgodne z prawdą, ale może by się ogarnął. Chociaż tacy ludzie bardzo często są niezłamani...
    Trzymaj się.

    http://tymrazemmisieuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana tak mi przykro ,wiem że takie słowa właśnie ranią najbardziej :( Musisz być dzielna skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jest tu ktos jeszcze z 2022? jesli tak to proszw wyjdzcie stad lepiej xd zryjecie sobie psyche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tutaj, ale nie wychodze jeszce wydaje mi się ze mam na tyle silna psyche żeby w to nei popaść

      Usuń
    2. Mam silną psyche ale jak spróbuje z ciekawości to nic mi sie nie stanie sooooo

      Usuń
    3. jestem, mam silną psyche ale myśle że jak raz sprubuje to się nic nie stanie sooooo...

      Usuń
    4. Raz się żyje spróbuję tej diety

      Usuń
  5. 2022 wgl wie ktoś czemu już n ma wpisów?

    OdpowiedzUsuń