sobota, 26 grudnia 2015

Ograniczenia.

Witajcie Chudzinki! ;*


Dlugo nie pisalam, a i dzisiejszy post bedzie krotki. Mam tylko chwile, wiec korzystam. U Was wlasnie jest 3, u mnie dopiero druga,ale moze ktoras jeszcze nie spi.
Przyznaje sie bez bicia - nie wiem co dzieje sie u Was. Nie mam doslownie czasu...Czesc postaram sie nadrobic teraz, czesc moze rano. 30 wracam do Polski i wtedy wszystko wroci do normy.


Dziekuje, ze jestescie. Kocham Was mocno. <3

Trzymajcie sie chudo, sciskam. ❤❤❤

(Ps. Wybaczcie brak polskich znakow, lecz moj telefon takich nie posiada, a pisze wlasnie na nim. :c )

3 komentarze:

  1. Czekałam na ten post, bo trochę się martwiłam o Ciebie ;p
    Chyba już u Ciebie lepiej, będę zaglądać :) Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana. ;* Dziekuje, to duzo dla mnie znaczy.
      Trzymaj sie. <3

      Usuń
  2. Czekamy aż zaczniesz pisać ♡♡


    Pozdrawiam motylku.

    www.sila-creen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń