wtorek, 8 grudnia 2015

Tyle czasu minęło , czy jest tu jeszcze miejsce? ...

Hej, witajcie... Eh, już nawet nie wiem jak mogę zacząć. Może powinnam zacząć od "Przepraszam" ? Chociaż to chyba za  mało, by wyrazić jak ciężko mi z tym, że zostawiłam to wszystko z dnia na dzień, tak bez słowa...

Tak bardzo Was przepraszam. Czy ktoś tu jeszcze został ? Mam tu jeszcze swoje miejsce? Czy są dawne motylki ? Czy coś się zmieniło ? Jak wiele pytań bym nie zadała , nie nadrobię straconego czasu.
Już wiele razy pisałam, że nie mogę żyć bez tego, co mi tu dajecie i dalej przy tym pozostaję.
Dajecie mi motywację, wiarę i ogólnie wszystko to, co pomaga mi w perfekcji. Proszę, wybaczcie mi. Nie chcę pozostawiać tego, co dawało mi tyle radości i wiary w siebie... Każdy przeczytany przez Ciebie post, każdy komentarz (który zawsze dawał kopa)...To coś cudownego. To aż niemożliwe, ile potraficie dać od siebie będąc tak naprawdę bardzo daleko ode mnie. Po wrzuceniu tego bloga biegnę sprawdzić co u Was. Jestem tak ciekawa jak się trzymacie... Pewnie dobrze, bo wszystkie jesteście takie idealne. <3


***
Kilka słów co u mnie, jak zawsze... i przy okazji jeszcze kilka słów wyjaśnień.
Aktualnie rozpoczęłam oczyszczanie organizmu. Jem dużo kaszy jaglanej (oczyszcza jelita) , mnóstwo owoców, błonnika, warzyw.
Wróciłam do dawnej wagi. 56-57 kg. Nie przez to, że rzuciłam dietę i żarłam co popadnie...Chociaż tak też bywało. Nie mogłam kontynuować wcześniejszej diety. Mama zaczęła się martwić, miałam anemię, migreny, totalnie rozregulowany okres i zaczęły się delikatne problemy ze wzrokiem. To za dużo. Zdecydowanie.
Jakby mało było tego, że musiałam więcej jeść, to jeszcze mój Trener (teraz już były) rozwiązał sekcję z powodów osobistych. Rozumiem Go , ciężko czasem u Nas miał bo wiele osób nie płaciło regularnie...ale jednak bardzo mi żal. Kochałam to miejsce, a i waga spadała...
No cóż, nie można mieć wszystkiego. Teraz spróbowałam w nowym klubie, to jednak nie to samo. Dlatego od piątku wracam na siłownię. Trzeba odświeżyć plan treningowy i do dzieła.


***
Teraz chcę zacząć totalnie od nowa. Chciałam usunąć wcześniejsze posty, ale to jednak moja historia, moje życie. Nie zrobię tego... Blog będę kontynuować, ale swoją walkę zacznę od nowa.
Czasem wcześniej zdarzało mi się nie wpisać czegoś do tabelki i udawać, że było pięknie... wiem, że to było złe. Było nie fair. Dlatego teraz nawet z bólem, będę wpisywać wszystko.
Chcę do Was wrócić, chcę Was wspierać i liczę na Wasze wsparcie...Jeżeli jeszcze jesteście, dziękuję z całego serca. Jesteście cudowne. <3

Trzymajcie się chudo, Motylki. <3 

8 komentarzy:

  1. Hej :) dzięki za wsparcie :) Pewnie, że mamy miejsce dla cb;) Im nas więcej tym weselej :) Więcej motywacji i wsparcia :) Pierwszy raz jestem na twoim blogu więc jutro postaram sie bardziej w niego zagłębić. I oczywiście dodaje cie do swojej listy. 3maj sie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co dziękować. ;* To ja dziękuję. ;*

      Oczywiście bardzo miło mi będzie, jeżeli zechcesz go czytać, jednak nie patrz na mnie pod kątem tego co było. Chce zmienić trochę to wszystko. ;)

      Ja zagłębię się w Twój, bo tak długo mnie tu nie było, że nic o Was nie wiem.
      Dodaję również, trzymaj się chudo. ;*

      Usuń
  2. Dasz radę, musimy sie wspierać <3
    Lecę czytać wszystkie posty, jesli moj internet pozwoli, dodam do obserwowanych <3 a jak nie to dodam jak tylko "przyspieszy" :/
    Trzymaj sie chudo ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to wiele dla mnie znaczy, że tu jesteście.

      Ja też zaraz wpadnę na Twojego bloga, poznać Cię. Również dodaję, Trzymaj się chudo. ;*

      Usuń
  3. Hej ;) Miło, że do nas wróciłaś :) Możesz liczyć na moje wsparcie :) Mój blog: www.malutkajestem.pinger.pl. Trzymaj się chudo, Motylku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. <3 I wzajemnie oczywiście, jestem do usług.
      Dodaję do obs, i zaczynam poznawać. ;*
      Trzymaj się chudo. <3

      Usuń
  4. Kochana miło Cię znów widzieć. Cieszę się ,że u Ciebie jest dobrze ,mam nadzieję ,że to się nie zmieni:* Powodzenia ! Trzymaj się CHUDO<3

    OdpowiedzUsuń