środa, 15 kwietnia 2015

Każda gruba chce być chuda. ;3

Witajcie Aniołki. ;*


Choroba twardo mnie trzyma, niestety ... Ale daję jakoś radę. Dziękuję Wam za wszystkie, ciepłe komentarze. Są mega pomocne... Jesteście cudowne! <3


Dziś dzień był luźny, poza sprzątaniem całego mieszkania. ;-;
Byłam też na treningu, brakuję mi już tego, chociaż mam dopiero drugi dzień przerwy. Potrzymałam trochę poduchę.. I to tyle mojej aktywności fizycznej. Oczywiście nie obyło się bez spaceru, który chyba jeszcze bardziej mnie rozbił. ;-;

Zapotrzebowanie - 500 kcal.
Bilans -
* Jajecznica z 2 jaj, na margarynie - ok. 150 kcal.
* 2 małe kromki chleba - ok. 100 kcal.
* Tost z szynka i serem - ok. 230 kcal.
* Szklanka soku pomarańczowego - ---
* I oczywiście dużo wody.

Całość - 470 kcal. = ZALICZONE. <3


W ogóle - znalazłam piosenkę, której szukałam wieki...
https://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU .
Dla wielu z Was pewnie będzię głupia i w ogóle, ale dla mnie niesie Ona wiele wspomnień. Kocham wspominać. <3

Macie teraz troszkę motywacji :

1. ! Przeciwności losu powodują, że jedni się załamują, a inni łamią rekordy.
2. Zanim coś osiągniesz, musisz czegoś od siebie oczekiwać.
3. Nie pozwól by to, czego nie możesz zrobić, miało wpływ na to, co możesz zrobić.
4. "Brak wiary powoduje, że ludzie boją się przekraczać swoje granice,
a ja uwierzyłem w siebie." - Muhammad Ali
5. Jedynym miejscem, w którym sukces (success) pojawia się wcześniej niż praca (work) jest słownik*.
6. Gdy na twojej drodze pojawi się wiele przeszkód, nie pozwól byś ty sam był jedną z nich.
7. Ludzie mogą wątpić w to co mówisz, ale uwierzą w to co robisz.
8. "Jeżeli przynajmniej śnisz, żeby mnie pokonać, lepiej, żebyś się obudził i przeprosił" - Muhammad Ali
9. Jedyną drogą rozwoju jest ciągłe podnoszenie poprzeczki, jedyną miarą sukcesu jest wysiłek jaki włożyliśmy aby go osiągnąć.
10. Padłem. Nikt nie podał ręki. Sam wstanę... silniejszy.
11! Płacz na treningu , śmiej się podczas walki.
12. Ten, kto pokonuje innych, jest silny. Ten, kto pokonuje siebie, jest potężny.
13. Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości
14. ! Gdy ty nie ćwiczysz, ktoś inny trenuje aby skopać Ci dupę
15. Nigdy nie przegrywasz gdy walczysz... przegrywasz, gdy przestajesz walczyć
16. Nieważne, że upadłeś, ważne żebyś coś podniósł wstając
17Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robić rzeczy których dotąd nie robiłeś
18. Mierzy się ponad cel, żeby trafić do celu
19. "3/4 życia spędziłem na siłowni, resztę zmarnowałem" - Bruce Lee
20. Najlepszy czas na działanie jest teraz! 


Pamiętajmy, że po każdej burzy wychodzi słońce. <3 Nie możemy się poddawać. Jeżeli upadniesz, wstań jeszcze silniejsza! <3 

Tekst, który mnie strasznie zmotywował na treningu "Jeżeli uda Ci się mnie pokonać, módl się, bym nie wstał. " Dało mi to mega kopa, żeby zacząć ćwiczyć jeszcze bardziej, na 200 % . <3 

Powodzenia Motylki, trzymajcie się chudo ! <3 



17 komentarzy:

  1. Jajecznica mogłaby nie być na margarynie, ale tak poza tym to nie mam zastrzeżeń <3 Baardzo mało kcal, jest super :D Oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margaryna do smarowania * :D Nienawidzę jajecznicy na jakimkolwiek oleju, czy innym tłuszczu... A masło ma o wiele więcej kalorii i tłuszczu, niż taka delma, więc smażę właśnie na niej. ;D Ale dziękuję za poprawę. ;D ;*
      Dziękuję. ;*
      Trzymaj się chudo. <3

      Usuń
  2. Super i dzięki za dawkę motywacji :* Keep going!
    Tenshi Kaosu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. ;* Dziękuję. <3
      Trzymaj się. <3

      Usuń
  3. Jeżeli upadniesz, wstań jeszcze silniejsza! <3
    Bardzo zmotywowały mnie te słowa, dziękuje Ci za nie. Ja chyba właśnie upadłam, ale to nie koniec. Wstanę.!
    Trzymam za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze moglam Ci pomoc! <3 Wstaniesz, jestem pewna! ;*
      Powodzenia. <3

      Usuń
  4. 17 jest boska <3 Powinnam to sobie na ścianie gdzieś zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. 17 jest boska <3 Powinnam to sobie na ścianie gdzieś zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się CHUDO<3 :*Powodzenia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny bilans:***.
    Wróciłam znów do świata motylków i bd obserwować twojego bloga na 100.
    A tak btw to ja tez jestem związana z Mia i też dążę do Any. Waga podoba
    Trzymaj się chudo :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. <3
      Wroce tylko do domu i od razu odiwedze Twojego bloga. Pamietaj, ze tu zawsze mozesz wrocic. ;*
      Pokonamy Mie. <3
      Zaczne obserwowac jak wroce.
      Trzymaj sie chudo, powodzenia. ;*

      Usuń
  8. Bilans jest super, motywacja teź fajna ^^'
    Dodaję do obserwowanych ;*
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, czerp tez motywacje. :D. <3 ;*
      Dziekuje, tez Cie odwiedze i dodam do obs. <3
      Trzymaj sie chudo. <3

      Usuń
  9. Cudowny bilans i motywację myszko:*
    Trzymaj się chudo.
    http://being-light-ana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana. <3
      Jak tam w ogole u Ciebie? Odezwij sie. ;*
      Trzymaj sie chudo. ♥

      Usuń