niedziela, 5 kwietnia 2015

Poznajcie mnie, poznajcie Ją..


Witam,

 Mam na imię Natalia. Nie będę ukrywać imienia, ale więcej go już nie użyję, od teraz będę Samantha. 
Po co blog, po co ja i w ogóle po co to wszystko ?
* Więc tak, zakładam bloga, ponieważ sama na takich spędzam mnóstwo czasu i wiem, że potrafią one pomóc, wesprzeć, dodać motywacji. :)
* Sama z siebie chcę mieć gdzie się wygadać, może ktoś będzie to czytał, może nie...może komuś pomogę, a może nie.
* O czym blog?
Będzie tu wiele słów o bulimii, z racji, że choruję to akurat taka tematyka też się ujawni, tym bardziej, że niewiele blogów jest skierowanych główniej pod Mię.
* Będzie tu również mnóstwo słów o odchudzaniu, mnóstwo porad i różnych takich. Pewnie 99% będzie dotyczyło "żywienia" .
* Zakładam go też po to, żeby łączyć się w jakiś sposób z innymi motylkami. ( tak pięknie i pieszczotliwie to brzmi.. ;D )
* Chcę też wspomóc dziewczyny, które borykają się z problemami na temat własnego ciała... co prawda żaden ze mnie psycholog, ale dużo już zdążyłam się nauczyć. :)
 *Kilka słów jeszcze o mnie -> Na bulimię choruję od 1,5 roku... może dla niektórych to niewiele, bo przecież ludzie chorują po 30 lat i nic nie mogą z tym zrobić... ODRADZAM WSZYSTKIM, TAKIEGO STARTU Z ODCHUDZANIEM. Kochanie, nie wymiotujcie, nie patrzcie na siebie fałszywym wzrokiem... każda z Was jest piękna. Wiem sama po sobie, że zawsze drażniło mnie u innych dziewczyn gdy pisały "Nie wymiotujcie ! Nie bawcie się w to ! Nie wchodzcie w ten świat, to złe " bo dlaczego One mogły i mogą w tym być? Być piękne i perfekcyjne , a ja nie? No właśnie... bulimia odchodzi od perfekcji, dlatego staram się ile sił, brać więcej z Any. Też marzę o pięknym ciele, o perfekcji. Wiem, że przez chorobę mam zaniżoną samoocenę, ale nie zmienię tego. Więc dziewczyno... jeżeli jeszcze nie jest za późno, jeżeli jeszcze myślisz trzeźwo.. to odchudzaj się z głową i faktycznie nie wchodź w ten świat... jeżeli jednak Twój wybór jest inny - witam. :)
 (Przepraszam za ten chaos. )

Czyli ogólnie podsumowując, będzie to jeden z wielu blogów o odchudzaniu, o poradach, o trikach, thinspiracjach i takiej tematyce ...
 *** Nikogo nie namawiam do czytania, ani do brania ze mnie jakiegokolwiek  "przykładu" ... wchodzisz tu na własną odpowiedzialność. A skoro już wchodzisz, to pewnie masz w tym jakiś cel, :) Jeżeli tu jesteś, pozostaw po sobie jakiś ślad. <3  

1 komentarz: