wtorek, 21 kwietnia 2015

Przerwy.

Witajcie Słoneczka. <3

Przepraszam, że nie odwiedzam już mojego i waszych blogów codziennie. Mam na razie na głowie strasznie dużo spraw i mnóstwo nauki.
Przez ten czas, kiedy nie dawałam bilansów - nie zawaliłam. ;) Co prawda mogło być lepiej, ale nie było tragedii.
Dzisiejszy bilans ;

* 2 parówki - 240 kcal.
* Kanapka - ok. 120 kcal.
* Chleb z mlekiem - ok. 200 kcal.
Całość - ok. 560 kcal. / ZALICZONE.


Przez ten czas, kiedy mnie nie było zdążyłam wziąć ślub z Amy, z bloga AmyAnorexia. <3 ;D


Teraz jeszcze nie zmienie mojego przebywania tutaj - tzn. dalej będę wchodzić jeszcze troszkę rzadziej... ale niebawem się to zmieni. <3

Dziękuję, że jesteście dziewczyny. <3


Trzymajcie się chudo. ;*

9 komentarzy:

  1. Super że dawałaś sobie radę, ja gdybym chociaż jeden dzień nie weszła na bloga, to zjadłabym chyba pół sklepu, serio haha Tylko Wy mnie trzymacie jeszcze przy zdrowym rozsądku :D Oby tak dalej, bądź silna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo za Wami tęskniłam. Każdy dzień bez Was to była katorga ! ;*

      Usuń
  2. Widzę że dobrze ci idzie i oby tak dalej.Buziaczki Dar :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O bozeeee mężo-żono ma !
    Wróciłam w nowym wydaniu ^^Jestem z Ciebie bardzo dumna ^^
    Przepraszam,że tak w huj długo. Ale musiałam się ogarną Całuje Cię,mężo-żono.
    . http://being-light-ana.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, Mężulku, Żoneczko! <3
      Też już wróciłam i widziałam już Twoje sukcesy na blogu! Masz piękne dni. <3 Oby tak dalej. ;*

      Usuń
  4. Hej, dzisiaj znalazłam twój blog muszę powiedzieć ze jest niesamowity, tez chce być piękna i chuda mam nadzieję ze chociaż ty osiągniesz swój wymarzony cel. życzę powodzenia i do następnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i masz zajebiste piosenki ''all of me'' rządzi.

      Usuń
    2. Dziękuję, to wiele dla mnie znaczy. :)
      Każda z Nas może być piękna i chuda! Życzę Ci tego. <3

      Usuń